Дата публікації:
Публікація:
Команда української продуктової компанії IT-Enterprise успішно завершила другий етап цифрової трансформації для Фонду «Повернись Живим», впровадивши єдину платформу для керування бізнес-процесами.
Єдина Enterprise Resource Planning System з елементами штучного інтелекту замінила низку розрізнених програм, що дозволило значно покращити управління процесами, забезпечити оперативність та новий рівень прозорості.
Нова ERP-платформа допомагає гнучко та швидко керувати заявками від військових частин, закупівлями та звітністю. Система дає змогу обробляти заявки в режимі реального часу, а також забезпечує точність аналітик та облік усіх товарів за серійними номерами.
Як зазначили в IT-Enterprise, тепер ERP-система автоматично контролює проєкти та напрями діяльності Фонду щодо погодження закупівель, заповнення фінансових аналітик, формування Cash Flow і бухгалтерських проводок. У фінансовому блоці автоматично обробляються понад 70 тис. банківських виписок щомісяця. Це обумовлено специфікою залучення громадських коштів через велику кількість донатів і надходжень. Вдосконалення казначейських процесів забезпечило точність автоматичної обробки банківських виписок до 99,5 %. Крім того, автоматично формуються і звіти Cash Flow. Також додано автообробку витратних виписок і формування звітів про закупівлі з оприлюдненням на офіційному сайті Фонду.
Як зазначив Олег Щербатенко, СЕО та засновник IT-Enterprise, новий ШІ-помічник завдяки натренованому штучному інтелекту перебрав на себе повноваження з обробки рахунків та їхньої прив’язки до потреб військових частин і внутрішніх аналітик. Оскільки всі процеси — облік, закупівлі та складські операції — відтепер опрацьовуються за єдиними стандартами, це усуває дублювання інформації, підвищує точність даних і спрощує процесні комунікації всередині команди.
Заявки від військових частин тепер опрацьовуються і обробляються централізовано на платформі IT-Enterprise, яка автоматично резервує товари під потреби військових частин, відстежує їхнє переміщення і контролює статус підписання актів видавання. Водночас забезпечено системний облік товарів за серійними номерами, як-от: автомобілі, БПЛА, радіостанції, резервне живлення, нічна оптика тощо. Згідно із серійними номерами можна прослідкувати всі етапи переміщення дрона чи ноутбуку — від придбання до передачі у військову частину.
Окрім того, працює безпековий контур — встановлені єдині правила доступу до IT-системи, що гарантують безпеку та захист інформації. Кожна дія користувача реєструється, зберігаються його дані, час і деталі змін, а профілі безпеки закривають доступ до чутливих даних.
У Фонду в рази зросли кількість задач та процесів, тож для нас було важливо знайти рішення для того, щоб максимально швидко та гнучко керувати цим. Це була пріоритетна ціль. Для проєкту цифровізації ми обрали українського вендора за його експертизу, досвід та ресурсність. Результат, який отримали, це — прозорі цифрові процеси, дані в режимі реального часу та точна аналітика. Усе це прискорює наші щоденні дії із залучення коштів, закупівель, передачі та звітності,
— прокоментував співпрацю з IT-Enterprise Тарас Чмут, директор Фонду «Повернись живим».
Раніше, у 2023 році команда IT-Enterprise провела перший етап цифровізації процесів Фонду, зокрема впровадивши електронний документообіг, рішення з оптимізації складського обліку та процесів закупівлі. У 2022 році компанія-учасниця Асоціації цифровізувала процеси АТ «Укрпошта».
We support the Sustainable Development Goals
Адреса: 04071, м. Київ, вулиця Ярославська, 58 (Astarta Organic Business Centre)
Телефон:
+38 099 266 39 03
E-mail:
hello@itukraine.org.ua
Адреса: 04071, м. Київ, вулиця Ярославська, 58 (Astarta Organic Business Centre)
Телефон:
+38 099 266 39 03
E-mail:
hello@itukraine.org.ua
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити роботу веб-переглядача, показувати персоналізовану рекламу чи вміст і аналізувати наш трафік. Натиснувши «Прийняти все», ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Політика використання файлів cookie.