Дата публікації:
Публікація:
Коли ваш бізнес починає розширюватись, вам потрібно швидко реагувати, щоб встигнути за його темпами. Найбільш простий та доступний спосіб – це автоматизація бізнес-процесу. Якщо автоматизацію провести правильно, то бізнес буде зростати та розвиватись. Своїм досвідом з автоматизації ділиться Марія Тінтул, Business Development директор ІТ-аутсорсингової компанії LENAL.
Для власника бізнесу автоматизація – це додаткові витрати, що суттєво впливають на основні процеси компанії. Тому він хоче бути впевненим в тому, що робити і коли найкращий час для цього.
Автоматизація застосовується тоді, коли керівник відчуває, що витрачаєте свої гроші та час не найкращим шляхом. Починайте автоматизувати невеликі ділянки роботи, де можна швидко отримати прибуток. Наприклад, процес продажів або взаємодію з клієнтом. Шукайте циклічні процеси, які регулярно повторюються за одним сценарієм – їх автоматизувати найпростіше.
Перед початком робіт проаналізуйте всі внутрішні процеси, знайдіть вузькі місця в бізнесі, подивіться на звичний ритм роботи під іншим кутом і знайдіть найбільш оптимальне рішення для підвищення його ефективності.
Пам’ятайте, думати про автоматизацію потрібно тоді, коли основні бізнес-процеси компанії більш-менш стабільні. В іншому випадку, несвоєчасна автоматизація може призвести до небажаних наслідків.
Існує працюючий алгоритм, перевірений роками. Спочатку, оберіть та перевірте, які процеси потребують автоматизації. Після цього повідомте персоналу про заплановані зміни. Потім ретельно поясніть працівникам коли та навіщо буде проводитись автоматизація, щоб вони зрозуміли ваші мотиви. Після цього оберіть автоматизований інструмент робочого процесу, який зробить його більш простим та максимально зрозумілим.
Ви можете автоматизувати обраний процес за допомогою розробки, точної настройки та інтеграції деяких систем. Іноді це навіть не стосується програмного забезпечення. Наприклад, у call-центрах можливо налаштувати правильну телефонію з відстеженням та автоматичною інтеграцією всіх розмов у CRM.
Як варіант, можна найняти бізнес-аналітика, який слідкуватиме за здійсненням автоматизації ваших процесів і візьме на себе відповідальність за кінцевий результат.
Важливо дотримуватись певного порядку інтеграції: починати з менших завдань, а потім приступати до більших. Все вищесказане значно зменшить людські помилки та ризики для бізнесу. В результаті це забезпечить розширення вашого бізнесу та його подальший розвиток.
Ніколи не намагайтеся автоматизувати все й одразу, робіть це частинами, тому що:
Пам’ятайте, ніщо не є марною тратою часу, якщо використовувати це розумно. Але навіть якщо ваш бізнес базується на повсякденній роботі, зараз час зосередитися на тому, щоб бути продуктивним. Не бійтеся автоматизації, оптимізуйте процеси, поки не знайдете ідеальне поєднання індивідуального сервісу та продуктивного виробництва.
We support the Sustainable Development Goals
Адреса: 04071, м. Київ, вулиця Ярославська, 58 (Astarta Organic Business Centre)
Телефон:
+38 099 266 39 03
E-mail:
hello@itukraine.org.ua
Адреса: 04071, м. Київ, вулиця Ярославська, 58 (Astarta Organic Business Centre)
Телефон:
+38 099 266 39 03
E-mail:
hello@itukraine.org.ua
Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити роботу веб-переглядача, показувати персоналізовану рекламу чи вміст і аналізувати наш трафік. Натиснувши «Прийняти все», ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Політика використання файлів cookie.