Перейти до вмісту
  • Про Асоціацію
    • Про Асоціацію
    • Переваги членства
    • Звіти про діяльність
    • Відгуки учасників
    • Кар’єра
    • Контакти
  • Напрями роботи
    • GR напрям
    • Освіта та CSR
    • Міжнародне співробітництво
  • Є-Support!
  • Учасники Асоціації
    • ІТ-компанії
    • Партнери
  • Новини Асоціації та галузі
    • Новини Aсоціації
    • Новини галузі
    • Блоги
  • Календар
  • Про Асоціацію
    • Про Асоціацію
    • Переваги членства
    • Звіти про діяльність
    • Відгуки учасників
    • Кар’єра
    • Контакти
  • Напрями роботи
    • GR напрям
    • Освіта та CSR
    • Міжнародне співробітництво
  • Є-Support!
  • Учасники Асоціації
    • ІТ-компанії
    • Партнери
  • Новини Асоціації та галузі
    • Новини Aсоціації
    • Новини галузі
    • Блоги
  • Календар
Асоціація "IT Ukraine"
  • English
  • Українська

  • Про Асоціацію
    • Про Асоціацію
    • Переваги членства
    • Звіти про діяльність
    • Відгуки учасників
    • Кар’єра
    • Контакти
  • Напрями роботи
    • GR напрям
    • Освіта та CSR
    • Міжнародне співробітництво
  • Є-Support!
  • Учасники Асоціації
    • ІТ-компанії
    • Партнери
  • Новини Асоціації та галузі
    • Новини Aсоціації
    • Новини галузі
    • Блоги
  • Календар
Стати учасником Асоціації
Головна
/
Новини Асоціації
/
Четвертий SMB Knowledge Transfer: Інсайти, що визначатимуть майбутнє маркетингу

Четвертий SMB Knowledge Transfer: Інсайти, що визначатимуть майбутнє маркетингу

Дата публікації:

  • 07.11.2024

Публікація:

IT Ukraine

6 листопада відбулась четверта в цьому році подія – SMB Knowledge Transfer, в рамках якої провели дві панельні дискусії у форматі батлів, а також кейс-стаді, присвячений актуальним помилкам у комунікації, за які бізнес переплачує гроші.

 

Панельна дискусія «Основні складові маркетингу, які принесуть ліди замість лайків у соцмережах?»

 

 

У ході дискусії CEO RozetkaPay Олександр Лапко та начальник Департаменту маркетингу UKRSIBBANK BNP Paribas Group Мар’ян Хомин, говорили про унікальність на переповненому ринку, зокрема, як важливо знаходити свою нішу та відрізнятися від конкурентів за допомогою чітко визначеної цінності для клієнтів. Модерував панель засновник Myroniuk Consulting Андрій Миронюк.  

 

Під час обговорення збільшення маржі без знижок зауважили, що:

  • Враховуючи потреби клієнтів, лайки не заважатимуть отримувати ліди.
  • Демпінг привертає увагу, але не працює в умовах серйозної конкуренції.
  • Проводити ринкові дослідження для визначення інтересів та потреб цільової аудиторії грає провідну роль.
  • Важливо створювати цінність продукту.

 

Говорячи про унікальність на переповненому ринку:

  • Важливо будувати довірливі відносини з клієнтами – це приносить більший дохід у довгостроковій перспективі.
  • Відмінність від конкурентів повинна бути зрозумілою клієнтам, і тоді це стане важливою перевагою.
  • Потрібно бути сміливим у прийнятті рішень, що виділяють бізнес.

 

Чому маркетинг може не приносити гроші?

  • Відсутність кінцевої цілі та  адаптації до змін.
  • Неефективний маркетинг орієнтований лише на «лайки», а не на реальні запити клієнтів.
  • Маркетинг повинен бути розрахованим та аналітично обґрунтованим. 

Панельна дискусія «Майбутнє медіааналітики: як AI трансформує обробку даних»

 

 

Катерина Ляшенко, Head of Marketing Research в Havas Media Ukraine та Артем Скрипник, генеральний директор FAVBET Tech обговорили використання AI в для аналізу даних соціальних медіа та інвестування в маркетингу. Модерувала бесіду Катерина Гордієнко, VP of Customer Success в YouScan.

 

Переваги та ризики використання AI в аналізі соцмереж:

  • AI дозволяє оптимізувати роботу, автоматизуючи рутинні завдання та знижуючи людський фактор.
  • Системи AI потребують навчання і постійного вдосконалення, що вимагає ресурсів та часу.
  • Усі рішення, які генеруються AI потребують контролю, аби уникнути помилок.

 

Чому варто інвестувати в AI в маркетингу?

  • Інвестиції в AI – це не просто тренд, а довгострокова гра, яка допомагає бізнесам ефективно працювати з даними та приймати обґрунтовані рішення.
  • AI має потенціал бути «game-changer», але потребує значних інвестицій у розвиток та підтримку.
  • Не всі бізнеси готові до впровадження AI, і важливо тверезо оцінювати готовність вашої компанії до використання цієї технології.
  • AI сприяє швидкому реагуванню бізнесів на зміни на ринку, зокрема, виявляти нові тенденції чи кризи та вчасно реагувати на них.
  • AI – це інструмент, який для результатів потребує синергії досвіду, технологій та розуміння потреб бізнесу.

 

Після завершення панелей учасники отримали бонус у вигляді кейс-стаді, у ході якого стратегиня та креативна директорка Myroniuk Consulting Марія Миронюк зауважила, що комунікаційна стратегія – це наступний крок глобальної стратегії бренду, а також окреслила п’ять помилок у комунікаціях:

  1. Розмита цільова аудиторія.
  2. Вигадана в кабінеті потреба. 
  3. Незнання аудиторії.
  4. Відсутність спільної мови.
  5. Відсутність самого бренду.

 

 

Дякуємо, що були з нами! SMB Knowledge Transfer Offline MeetUp організовано IT Ukraine Association. Bank Partner – UKRSIBBANK BNP Paribas Group. Дякуємо SoftServe Ukraine за чудову локацію для цієї події.

 

Не встигли відвідати? Маєте унікальну можливість доєднатись вже 20 листопада до останнього в цьому році SMB Knowledge Transfer у розширеному форматі – головними темами стануть  «Еволюція продажів: сучасні виклики для СЕО» та «Захоплення нових ринків: стратегії та підходи». 

 

Безоплатну реєстрацію відкрито: SMB-KT-20Nov2024-Register. Всі деталі – вже завтра!

212
FacebookXLinkedInTelegramShare

Перегляньте інші новини:

IMG_0230
IT Ukraine

Incredible Tech на світовій технологічній арені

Каталог Incredible Tech став потужним інструментом для знайомства світової аудиторії з українськими IT-рішеннями з моменту презентації наприкінці 2023 року.   ...

Читати більше
  • 11.11.2024
ITU_slova
IT Ukraine

Готуйтеся до наступної великої технічної події з експертними порадами від Slova Agency, USF та IT Ukraine Association

Ви – стартап чи технологічна компанія, яка готується до таких заходів, як Web Summit або TechCrunch Disrupt?   Slova.agency спільно...

Читати більше
  • 11.11.2024
smb7_site+rozsylka
IT Ukraine

SMB Knowledge Transfer 2024: нова програма та безоплатний вхід!

20 листопада відбудеться завершальна подія з серії SMB Knowledge Transfer. Захід обіцяє бути надзвичайно насиченим та корисним завдяки найбільшому для...

Читати більше
  • 11.11.2024
ITU_BD_
IT Ukraine

Позиція бізнес-асоціацій щодо поточного стану визначення критичності підприємств та відновлення бронювання

Провідні бізнес-асоціації України – Спілка українських підприємців, Об’єднання резидентів Дія Cіті, Торгово-промислова палата, Асоціація IT Ukraine, Міжнародна бізнес-спільнота Board, учасники...

Читати більше
  • 11.11.2024
Підпишіться на наші оновлення
ПІДПИСАТИСЬ

We support the Sustainable Development Goals

Контакти

Адреса: 04071, м. Київ, вулиця Ярославська, 58 (Astarta Organic Business Centre)

Телефон:
+38 099 266 39 03

E-mail:
hello@itukraine.org.ua

Адреса: 04071, м. Київ, вулиця Ярославська, 58 (Astarta Organic Business Centre)

Телефон:
+38 099 266 39 03

E-mail:
hello@itukraine.org.ua

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Youtube

Ми цінуємо вашу конфіденційність

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити роботу веб-переглядача, показувати персоналізовану рекламу чи вміст і аналізувати наш трафік. Натиснувши «Прийняти все», ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Політика використання файлів cookie.

Відхилити всі
Прийняти всі
Share to...
BufferCopyEmailFacebookFlipboardHacker NewsLineLinkedInMessengerMixPinterestPocketPrintRedditSMSTelegramTumblrXVKWhatsAppXingYummly